Alla inlägg den 5 november 2010

Av Angelica - 5 november 2010 18:59

Satt mellan 14&18.20, helt slut fortfarande. Tom och trött, har inte varvat ner än helt känner jag, men blir nog tidig läggdags ändå. Känns skönt att pressat och pushat sig själv hela dag i alla fall;D


Första tanken då jag såg frågorna var att de var enklare än trott, fast samtidigt var det 8poängsfrågor varav jag var rätt osäker på två av dem och den allra sista längre tror jag att jag rörde ihop det och förstörde för mig på.


Dumt nog stod inga betygskriterier(antal poäng), men antagligen behöver jag ha minst 50% rätt, alltså 56 delat på 2, 28 poäng.


Hm. Det är svår att veta vad som är för mycket och för lite.


Men det kändes i alla fall Bra mycket bättre än vid förra tentan!


Dessutom "unnade" jag mig att sitta i lugn och ro och besvara frågorna.

Efter ha först rafsat ner svar på frågorna:p


Omständigt perhaps att skriva dubbelt och samla på sig en hög med kladdpapper för att man inte fick till det rätt och mest skrev med bläckpenna.


Men förhoppningsvis blev det bra skrivet i slutänden i alla fall;D


Koppling till Zenoptimism?


Börjar hitta tillbaka till det jag kopplat till "jag" förut, får mig att må bättre.

Smart insikt att Inte rusa iväg till gymmet efter tentan för att träna en timma, jag behöver slappna av och vila.

Plockade undan alla skolsaker när jag kom hem och bestämde mig för att lägga skolsaker åt sidan helt idag.

Jag behöver vila! Jag behöver zen... och jag känner mig rätt positivt just nu.

En bra start!

Måtte jag lyckas få det att hålla i sig också!^^

Ovido - Quiz & Flashcards